Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 741478506

Copa 741478506 Información oficial sobre el partido 741478506 en Hattrick

01.10.2024 19:00:00

mazzacanese Alineación oficial del equipo 'mazzacanese' en el partido 0 - 2 Sandman Alineación oficial del equipo 'Sandman' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
mazzacanese Alineación oficial del equipo 'mazzacanese' en el partido 1 - 3 Sandman Alineación oficial del equipo 'Sandman' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.74Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.52Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
7,9 % 0,4 % 91,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

mazzacanese

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 4 (Ocasión evento especial córner peinado): Franco Sammartino hauria d'haver marcat després d'un servei de cantonada que en Cesare Catullo havia pentinat al primer pal, però va enviar la pilota per damunt de la porteria.
  • 221 Minuto 20 (Ocasión por el centro): La jugada pel mig de Nicola Panasiti va estar a punt d'acabar en gol al minut 20, però el porter visitant Yuri Tinti va llançar-se als peus del davanter, en el que molts van pensar que era un penal com una casa de pagès.
  • 211 Minuto 63 (Ocasión por el centro): mazzacanese enviava constantment pilotes cap als seus davanters, però la defensa central visitant semblava una paret!

Sandman

Goles Goles

  • 173 Minuto 36 (Gol por la derecha): Al minut 36 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 0 - 1, gràcies a una bona internada de Gabriel Jakuba que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 185 Minuto 74 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Sandman van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Mathieu Köhnke va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 0 - 2 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 30 (Ocasión por la izquierda): El petit grup d'aficionats del Sandman que s'havien desplaçat per veure l'equip van desesperar-se amb en Gabriel Jakuba, que va relliscar quan havia controlat una pilota a la punta esquerra de l'atac que el deixava amb bones opcions de marcar.