Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 739806831

Liga 739806831 Información oficial sobre el partido 739806831 en Hattrick

08.12.2024 09:00:00

MKP Szczecinek III Alineación oficial del equipo 'MKP Szczecinek III' en el partido 5 - 2 FC ANMAK Alineación oficial del equipo 'FC ANMAK' en el partido
5 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
2 / 2 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
3 / 3 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
65 % Posesión 45' 35 %
65 % Posesión 90' 35 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 22Nivel de táctica: 22 Táctica Contraataques Nivel de táctica: 12Nivel de táctica: 12
MKP Szczecinek III Alineación oficial del equipo 'MKP Szczecinek III' en el partido 5 - 2 FC ANMAK Alineación oficial del equipo 'FC ANMAK' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
MKP Szczecinek III Alineación oficial del equipo 'MKP Szczecinek III' en el partido 2 - 0 FC ANMAK Alineación oficial del equipo 'FC ANMAK' en el partido
Tiene bastante suerte 1.74Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

MKP Szczecinek III

Goles Goles

  • 124 Minuto 9 (Gol de penalti): MKP III va posar-se per davant 1 - 0 al minut 9, quan Ryszard Janiczek va llançar una pena màxima perfectament.
  • 134 Minuto 11 (Gol de penalti): Ryszard Janiczek va augmentar la diferència de MKP III a 2 - 0 des del punt de penal.
  • 187 Minuto 25 (Gol tiro lejano): L'entrenador del MKP III va encertar-la al dir als seus jugadors que xutessin de lluny. Al minut 25 va arribar el 3 - 0 quan en Szymon Witkowski va xutar des de 30 metres fent botar la pilota just davant del porter, que va tocar la pilota però no va poder evitar el gol.
  • 187 Minuto 26 (Gol tiro lejano): Després de 26 minuts el MKP III, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Ryszard Janiczek sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 4 - 0 va pujar al marcador.
  • 187 Minuto 48 (Gol tiro lejano): Era obvi que el MKP III volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 48 van aconseguir marcar quan en Cezary Szeruga va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 5 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 70 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Tadeusz Król va intentar anar-se'n per velocitat al minut 70 però va perdre el control de la pilota quan estava prop de la línia de fons, així que la jugada va acabar amb la pilota per l'equip rival.

FC ANMAK

Goles Goles

  • 106 Minuto 89 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): En Ingwer Strötzel sabia anticipar-se a les accions dels seus rivals. Per això, al minut 89 va interceptar una passada en profunditat, va plantar-se a la frontal i des d'allà va fer una vaselina al porter, que estava avançat, sobre la bisectriu que formen els pals de la porteria amb la pilota, tal com manen els cànons. 5 - 1 al marcador.
  • 154 Minuto 89 (Gol de penalti): Els visitants van reduir diferències des del punt de penal. L'encarregat de posar al marcador el 5 - 2 va ser Thomas Hansen. L'entrenador dels locals va sortir de la banqueta i va preguntar amb to prepotent a un periodista "d'on és l'àrbitre?".