Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

UD Extremadura (2194144) - Imperio Vetusto C.F. (435594) » 738396950: T77/J10/VII

Liga 738396950 Información oficial sobre el partido 738396950 en Hattrick

23.11.2024 15:00:00
Liga: Temporada 77 / Jornada 10 / VII.83 (38119)

Marcafly Alineación oficial del equipo 'Marcafly' en el partido 1 - 2 Imperio Vetusto C.F. Alineación oficial del equipo 'Imperio Vetusto C.F.' en el partido
Honorino Aúz (25') 1 - 0
1 - 1 Mikael Knutsson (31')
1 - 2 Ernest Królak (64')
Marcafly Alineación oficial del equipo 'Marcafly' en el partido 1 - 2 Imperio Vetusto C.F. Alineación oficial del equipo 'Imperio Vetusto C.F.' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 6
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 1 / 4
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
45 % Posesión 45' 55 %
45 % Posesión 90' 55 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 7 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 15Nivel de táctica: 15
Marcafly Alineación oficial del equipo 'Marcafly' en el partido 1 - 2 Imperio Vetusto C.F. Alineación oficial del equipo 'Imperio Vetusto C.F.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Marcafly Alineación oficial del equipo 'Marcafly' en el partido 1 - 1 Imperio Vetusto C.F. Alineación oficial del equipo 'Imperio Vetusto C.F.' en el partido
Tiene un resultado normal 0.54Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.92Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
23,0 % 9,6 % 67,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Marcafly

Goles Goles

  • 122 Minuto 25 (Gol por la izquierda): Marcafly prenia la batuta de l'encontre al minut 25, quan en Honorino Aúz va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 1 - 0 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.

Imperio Vetusto C.F.

Goles Goles

  • 164 Minuto 31 (Gol de penalti): L'àrbitre es va emportar una escridassada de les bones per part dels aficionats locals quan va assenyalar una pena màxima inexistent a favor de Vetusto al minut 31. Mikael Knutsson va marcar sense problemes, aconseguint així l'empat: 1 - 1
  • 187 Minuto 64 (Gol tiro lejano): En Patrycy Kosim conduïa pel cercle central i, veient a en Ernest Królak desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 1 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 219 Minuto 16 (Ocasión evento especial córner rematado por cabeceador): Janne Kiminki va fer un bon cop de cap a la sortida d'un córner picat per en Mikael Knutsson, però amb tant mala sort que la pilota va anar al pal i després al porter.
  • 287 Minuto 36 (Ocasión tiro lejano): Els jugadors de Vetusto tenien molt clar que la tàctica a utilitzar era la dels xuts llunyans. En Şerban Călinescu ho va intentar al minut 36 des de 30 metres però la pilota va arribar a les mans del porter sense gaire força.
  • 287 Minuto 44 (Ocasión tiro lejano): El Vetusto se centrava a trobar opcions llunyanes de tir. En el minut 44, en Janne Kiminki va xutar amb una força increïble, però la pilota va anar a parar al cap d'un venedor de branques regalèssia.
  • 287 Minuto 52 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Paco Goenaga ja els havia advertit que el porter contrari, en Chesus Zaloña, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.