Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 737989195

Liga 737989195 Información oficial sobre el partido 737989195 en Hattrick

14.12.2024 11:45:00

Balttels Alineación oficial del equipo 'Balttels' en el partido 6 - 1 FK Albatross Alineación oficial del equipo 'FK Albatross' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Balttels Alineación oficial del equipo 'Balttels' en el partido 5 - 0 FK Albatross Alineación oficial del equipo 'FK Albatross' en el partido
Tiene un poco de suerte 5.14Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.21Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,8 % 0,0 % 0,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Balttels

Goles Goles

  • 121 Minuto 12 (Gol por el centro): Balttels va aconseguir el 1 - 0 que desfeia l'empat quan al minut 12 Andris Niedre va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.
  • 116 Minuto 13 (Gol evento especial rápido + pase): Andris Niedre va demostrar la seva velocitat punta un altre cop i, després de deixar dos defenses enrere, va donar una assistència de gol a Zigurds Bēdiņš, que no va fallar i va marcar el 2 - 0.
  • 130 Minuto 14 (Gol de falta): Al minut 14 en Alfredo Romero va xutar una falta amb molta potència i poca col·locació que, no obstant això, va acabar en gol. El 3 - 0 va ser cantat amb especial eufòria per un vell aficionat, que cridava totalment anacrònic "Gooool! Gooool de Señor!".
  • 136 Minuto 27 (Gol evento especial inexperiencia rival): En Ronalds Priedītis es va posar molt nerviós al rebre la pressió de Henryk Frączek per robar-li la pilota. La va voler passar enrere al porter però l'únic que va aconseguir és fer una assistència al rival. El resultat al minut 27 passava a ser 4 - 0.
  • 132 Minuto 58 (Gol por la izquierda): Balttels va augmentar la diferència quan Henryk Frączek no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 5 - 1.
  • 130 Minuto 66 (Gol de falta): El gol de falta de Alfredo Romero sortirà a moltes televisions, ja que el seu xut va tocar el travesser, un pal, la línia de gol i l'altre pal abans d'introduir-se a la porteria al minut 66 i ampliar l'avantatge de Balttels a 6 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 40 (Ocasión por la derecha): El jugador local Maksymilian Niemców per poc que no incrementa el marcador al minut 40. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Sergey Semiletnikov va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.
  • 233 Minuto 43 (Ocasión por la derecha): Un error greu en el control del jugador local Zigurds Bēdiņš va aixafar la guitarra als seus aficionats que veien la pilota a la xarxa després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 233 Minuto 89 (Ocasión por la derecha): El Balttels ho intentava per la dreta per mitjà de Andris Niedre, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 43 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a David Dosaigües de Balttels la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

FK Albatross

Goles Goles

  • 185 Minuto 28 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Ronalds Priedītis, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 4 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.