Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 734586835

Liga 734586835 Información oficial sobre el partido 734586835 en Hattrick

06.07.2024 18:15:00

SV Oberhausen 1902 Alineación oficial del equipo 'SV Oberhausen 1902' en el partido 0 - 5 Ars Mathematica Alineación oficial del equipo 'Ars Mathematica' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Brillante (11))
SV Oberhausen 1902 Alineación oficial del equipo 'SV Oberhausen 1902' en el partido 1 - 7 Ars Mathematica Alineación oficial del equipo 'Ars Mathematica' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.71Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.13Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,0 % 0,1 % 99,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

SV Oberhausen 1902

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 86 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Jörn Gron de Oberhausen amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Ars Mathematica

Goles Goles

  • 171 Minuto 6 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Gianluca Barrio que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a Mathematica.
  • 183 Minuto 51 (Gol por la derecha): Al minut 51, Mathematica va augmentar el seu avantatge a 0 - 2, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Ben Grönland, amb un xut sec des de la dreta.
  • 116 Minuto 73 (Gol evento especial rápido + pase): Un ràpid moviment de Piotr Maśko va acabar en una passada genial cap al jugador de Mathematica Stanislas Belmans, que va marcar el 0 - 3.
  • 183 Minuto 74 (Gol por la derecha): Stanislas Belmans va augmentar l'avantatge visitant amb una volea meravellosa des de la dreta. El marcador va posar-se 0 - 4 per als visitants.
  • 185 Minuto 77 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Stanislas Belmans, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 5 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 9 (Ocasión por la izquierda): Després d'una passada des de la banda esquerra, Ben Grönland es va quedar sol davant del porter, al minut 9. Realment hauria d'haver marcat, però el porter va ser més ràpid que ell i li va prendre la pilota.
  • 281 Minuto 22 (Ocasión por el centro): Mohamed Dridi quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Jannis Stuerzenbecher, però la pilota va topar amb el travesser.
  • 282 Minuto 80 (Ocasión por la izquierda): Al minut 80, el Mathematica va estar a prop d'augmentar el marcador després que en Stanislas Belmans s'escapés per l'esquerra. Afortunadament per l'afició local, el porter va fer bé la seva feina.