Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 725199289

Amistoso (Int.) 725199289 Información oficial sobre el partido 725199289 en Hattrick

20.12.2023 02:30:00

Skypiea Kuni Alineación oficial del equipo 'Skypiea Kuni' en el partido 6 - 2 P-I-R-A-T-A-S Alineación oficial del equipo 'P-I-R-A-T-A-S' en el partido
6 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 2
3 / 4 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 2
2 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
61 % Posesión 90' 39 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Jugar creativamente
Skypiea Kuni Alineación oficial del equipo 'Skypiea Kuni' en el partido 6 - 2 P-I-R-A-T-A-S Alineación oficial del equipo 'P-I-R-A-T-A-S' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Skypiea Kuni Alineación oficial del equipo 'Skypiea Kuni' en el partido 4 - 1 P-I-R-A-T-A-S Alineación oficial del equipo 'P-I-R-A-T-A-S' en el partido
Tiene suerte 3.77Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.75Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
96,1 % 0,1 % 3,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Skypiea Kuni L Atacar por bandas Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 172 19.719.7: insuficiente (muy alto) 2121: aceptable (muy bajo) 15.915.9: débil (muy alto) 20.320.3: insuficiente (muy alto) 6 2
2020: insuficiente (muy alto) 1515: débil (alto) 1313: débil (muy bajo) 2424: aceptable (muy alto) 2020: insuficiente (muy alto) 1717: insuficiente (muy bajo)
P-I-R-A-T-A-S V Jugar creativamente 201 21.121.1: aceptable (muy bajo) 1313: débil (muy bajo) 21.621.6: aceptable (bajo) 32.432.4: excelente (muy alto) 6 2
2222: aceptable (bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 2222: aceptable (bajo) 3333: formidable (muy bajo) 3333: formidable (muy bajo) 3131: excelente (alto)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -29 -1.4 8 -5.7 -12.1 4
-2 -6 -9 -9 -13 -14

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Skypiea Kuni

Goles Goles

  • 123 Minuto 5 (Gol por la derecha): Els locals es van posar per damunt en el marcador amb un gol que significava el 1 - 0 al minut 5 gràcies a la jugada de 学 (Manabu) 糸井 (Itoi), que amb una acció personal va penetrar per la banda dreta i va creuar la pilota suaument davant la sortida a la desesperada del porter.
  • 123 Minuto 24 (Gol por la derecha): Corria el minut 24 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de 厚太 (Kota) 武田 (Takeda), que va posar el 2 - 1 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 185 Minuto 44 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 44 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Skypiea. A fi d'aconseguir el 3 - 1, van tocar-la en curt per tal que 翔平 (Shohei) 鳥谷 (Toritani) xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 133 Minuto 67 (Gol por la derecha): Skypiea va trobar una esquerda a la defensa rival quan en 龍 (Ryo) 峯 (Mine) va poder fer el 4 - 2 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 132 Minuto 78 (Gol por la izquierda): En 厚太 (Kota) 武田 (Takeda) va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 5 - 2.
  • 118 Minuto 80 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 80, 厚太 (Kota) 武田 (Takeda) va pentinar un córner cap al segon pal que 優 (Yu) 井手 (Ide) va rematar a gol completament sol, marcant així el 6 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 42 (Ocasión por la izquierda): Al minut 42, 魁人 (Kaito) 佐藤 (Sato) gairebé va marcar per a Skypiea des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.
  • 233 Minuto 90 (Ocasión por la derecha): Al minut 90 va saltar una streaker al camp mostrant les seves parts íntimes. Poc després 優 (Yu) 井手 (Ide) de Skypiea va tenir una ocasió de gol flagrant aprofitant una badada de la defensa esquerra, però encara estava pensant en l'exhibicionista i es va fer un embolic. La defensa va resoldre el perill sense més problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 26 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En 勇揮 (Yuki) 藤井 (Fujii) es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.
  • 510 Minuto 62 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en 魁人 (Kaito) 佐藤 (Sato) de Skypiea amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

P-I-R-A-T-A-S

Goles Goles

  • 137 Minuto 22 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 22 una excel·lent centrada de Jimi Sihvola va arribar a Carles Maria Aladern, que es va llançar en planxa i va enviar la pilota a l'escaire amb una espectacular rematada de cap, la seva especialitat, posant el 1 - 1 al marcador.
  • 152 Minuto 56 (Gol por la izquierda): P-I-R-A-T-A-S va captivar els seguidors que s'havien desplaçat a l'estadi rival per a veure el partit amb una gran jugada que va significar el 3 - 2 quan Àngel Carerach va superar el porter local amb un bon xut després d'una bona jugada col·lectiva per l'esquerra.

Ocasiones Ocasiones

  • 262 Minuto 38 (Ocasión por la izquierda): P-I-R-A-T-A-S va estar a punt d'empatar al 38 quan un jugador local va perdre la pilota dins l'àrea gràcies a la pressió de Jimi Sihvola que va avançar fins l'àrea petita pel flanc esquerre, però l'embolic va acabar en no res.
  • 237 Minuto 40 (Ocasión evento especial extremo + rematador): En Carles Maria Aladern va fer al minut 40 una centrada d'aquelles que només s'ha de posar el cap per marcar gol, però en Jimi Sihvola, enlluernat pel sol, no va poder rematar correctament.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Jimi Sihvola de P-I-R-A-T-A-S es va emportar una amonestació al minut 39 per provocar un rival.