Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 724696840

Copa 724696840 Información oficial sobre el partido 724696840 en Hattrick

15.11.2023 12:45:00

Merce Team Alineación oficial del equipo 'Merce Team' en el partido 0 - 4 Krakožhia Alineación oficial del equipo 'Krakožhia' en el partido
0 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 1 Evento 142Goles de contra por la izquierda/Evento 242Ocasiones de contra por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 4 / 4
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
29 % Posesión 45' 71 %
29 % Posesión 90' 71 %
Contraataques Nivel de táctica: 18Nivel de táctica: 18 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 23Nivel de táctica: 23
Merce Team Alineación oficial del equipo 'Merce Team' en el partido 0 - 4 Krakožhia Alineación oficial del equipo 'Krakožhia' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Merce Team Alineación oficial del equipo 'Merce Team' en el partido 0 - 1 Krakožhia Alineación oficial del equipo 'Krakožhia' en el partido
Tiene un resultado normal 0.02Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.98Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Merce Team

Ocasiones Ocasiones

  • 286 Minuto 65 (Ocasión de tiro libre indirecto de contra): Quan passaven pocs segons del minut 65, un contraatac del Merce no va poder concloure's degut a l'acció antireglamentària d'un defensor rival. La falta, massa llunyana per llençar-la directament, va ser centrada per en Pep Lluís Escandell perpendicularment a la porteria, cosa que va facilitar la feina dels defenses, que van rebutjar el perill sense massa problemes.
  • 242 Minuto 77 (Ocasión de contra por la izquierda): Merce van tenir l'oportunitat de marcar en un contraatac al minut 77, però el xut de Włodzimierz Omszała des de l'esquerra va sortir desviat.

Krakožhia

Goles Goles

  • 187 Minuto 7 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Krakožhia va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Santiago Sánchez Lagos en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 0 - 1.
  • 187 Minuto 21 (Gol tiro lejano): Després de 21 minuts el Krakožhia, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Alberto Lacima sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 2 va pujar al marcador.
  • 187 Minuto 34 (Gol tiro lejano): En Gerardo Terrel conduïa pel cercle central i, veient a en Paco Ricart desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 3.
  • 187 Minuto 89 (Gol tiro lejano): Era obvi que el Krakožhia volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 89 van aconseguir marcar quan en Mario Guerbillano va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 0 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 67 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Mario Guerbillano va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Paco Ricart, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.