Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 724549039

Copa 724549039 Información oficial sobre el partido 724549039 en Hattrick

07.11.2023 19:45:00

AA Orange Hill Alineación oficial del equipo 'AA Orange Hill' en el partido 2 - 5 Sambuca Junior Alineación oficial del equipo 'Sambuca Junior' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
AA Orange Hill Alineación oficial del equipo 'AA Orange Hill' en el partido 2 - 1 Sambuca Junior Alineación oficial del equipo 'Sambuca Junior' en el partido
Tiene un resultado normal 2.16Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.13Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mucha potra
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
74,0 % 5,6 % 20,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

AA Orange Hill

Goles Goles

  • 142 Minuto 35 (Gol de contra por la izquierda): Preveient que els seus companys estaven a punt de robar la pilota, en Juri Floretta de Orange va començar a córrer per la banda esquerra. Aquests segons d'avantatge van possibilitar que el defensor no pogués fer res per interceptar la passada. La definició davant del porter només va ser un tràmit previ per fer pujar el 1 - 4 al marcador.
  • 101 Minuto 75 (Gol por el centro): El Orange no es deixava intimidar. Aprofitant una passada en profunditat, en Paolo Fucito es va esmunyir pel centre al límit del fora de joc i col·locà la pilota al fons de la xarxa amb una mitja vaselina magistral. L'avantatge visitant es veia reduït: 2 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 202 Minuto 49 (Ocasión por la izquierda): Al 49, Giorgio Traisci hauria reduït diferències si no hagués estat per l'excel·lent intervenció del porter visitant, Jean-Michel Bellosta. Que va blocar un xut possibilitat per un desajust a la defensa dreta.

Sambuca Junior

Goles Goles

  • 141 Minuto 8 (Gol de contra por el centro): Sambuca va demostrar la seva habilitat per contraatacar al minut 8, quan Jędrzej Jończak, sol dins l'àrea, va aconseguir el 0 - 1.
  • 181 Minuto 11 (Gol por el centro): Al minut 11, Pietro Paolo Iannini va augmentar l'avantatge de Sambuca a 0 - 2 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 185 Minuto 12 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Sambuca van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Peppe Biason va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 0 - 3 pujava al marcador.
  • 183 Minuto 20 (Gol por la derecha): Al 20 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a Sambuca augmentar el seu avantatge en el marcador, després que Paolo Bacchiocchi es rifés el porter i marqués el 0 - 4.
  • 135 Minuto 47 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Fent ús de la seva experiència, en Peppe Biason de Sambuca va demanar la pilota al central rival quan aquest no el mirava i, fruit de l'engany li va passar la pilota. No va tenir problemes per marcar el 1 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 283 Minuto 34 (Ocasión por la derecha): Sambuca quasi va aconseguir augmentar el seu avantatge al marcador quan Lorenzo Cauzzi va entrar des de la dreta, però el seu xut va sortir fregant el pal.
  • 281 Minuto 72 (Ocasión por el centro): Lorenzo Cauzzi quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Alessandro Malagnini, però la pilota va topar amb el travesser.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 13 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Pietro Paolo Iannini de Sambuca la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.