Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 718654219

Copa 718654219 Información oficial sobre el partido 718654219 en Hattrick

11.07.2023 18:00:00

6. FC Neandertal Alineación oficial del equipo '6. FC Neandertal' en el partido 2 - 4 FC. Wilstermann Alineación oficial del equipo 'FC. Wilstermann' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
6. FC Neandertal Alineación oficial del equipo '6. FC Neandertal' en el partido 0 - 7 FC. Wilstermann Alineación oficial del equipo 'FC. Wilstermann' en el partido
Tiene suerte 0.47Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 6.66Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,5 % 0,1 % 99,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
6. FC Neandertal L Normal 283 31.831.8: excelente (muy alto) 3232: excelente (muy alto) 37.237.2: destacado (muy bajo) 27.727.7: bueno (muy alto) 2 4
3030: excelente (bajo) 4848: magnífico (muy alto) 3030: excelente (bajo) 2525: bueno (muy bajo) 4040: destacado (muy alto) 1414: débil (bajo)
FC. Wilstermann V Normal 420 46.346.3: magnífico (bajo) 4242: brillante (bajo) 48.648.6: clase mundial (muy bajo) 50.950.9: clase mundial (alto) 2 4
5454: sobrenatural (bajo) 5151: clase mundial (alto) 4040: destacado (muy alto) 4848: magnífico (muy alto) 6262: extraterrestre (bajo) 3939: destacado (alto)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -137 -14.5 -10 -11.4 -23.2 -2
-24 -3 -10 -23 -22 -25

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

6. FC Neandertal

Goles Goles

  • 103 Minuto 20 (Gol por la derecha): Passava el minut 20 del matx, quan l'atent Denis Škrabal va controlar una pilota llarga per la banda dreta i la va enfonsar a la xarxa sense contemplacions. 1 - 2, el marcador s'ajustava gràcies a aquesta acció.
  • 103 Minuto 53 (Gol por la derecha): Neandertal no perdien la fe, i al minut 53 del partit, Denis Škrabal va marcar el 2 - 3 després d'una genial jugada per la banda dreta.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 29 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Klaus-Dieter Beth de Neandertal amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.
  • 511 Minuto 79 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 79, Dimitris Koumplis de Neandertal va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.

FC. Wilstermann

Goles Goles

  • 172 Minuto 4 (Gol por la izquierda): Una sèrie de parets curtes per l'esquerra van permetre a Sascha Hacke-Dicht quedar desmarcat i marcar per a Wilstermann al minut 4. El marcador es va posar aleshores 0 - 1 pels visitants.
  • 142 Minuto 14 (Gol de contra por la izquierda): Preveient que els seus companys estaven a punt de robar la pilota, en Ernst Strohmer de Wilstermann va començar a córrer per la banda esquerra. Aquests segons d'avantatge van possibilitar que el defensor no pogués fer res per interceptar la passada. La definició davant del porter només va ser un tràmit previ per fer pujar el 0 - 2 al marcador.
  • 182 Minuto 21 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Sigmund Greska, que va ser qui va marcar 1 - 3, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 137 Minuto 73 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 73 una excel·lent centrada de Sigmund Greska va arribar a Sascha Hacke-Dicht, que es va llançar en planxa i va enviar la pilota a l'escaire amb una espectacular rematada de cap, la seva especialitat, posant el 2 - 4 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 8 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Horst Brantegger va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Erhart Bollerhey, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.
  • 285 Minuto 17 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del Wilstermann van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Horst Brantegger, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.
  • 281 Minuto 78 (Ocasión por el centro): Amb una sola finta, en Sigmund Greska va deixar assegut al central local. Per sort, el lateral estava ben col·locat i va arribar a temps per fer-li la cobertura.