Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 704820422

Liga 704820422 Información oficial sobre el partido 704820422 en Hattrick

11.02.2023 20:00:00

Marmaris boys Alineación oficial del equipo 'Marmaris boys' en el partido 4 - 0 King Ninbin Alineación oficial del equipo 'King Ninbin' en el partido
4 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
0 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
69 % Posesión 45' 31 %
71 % Posesión 90' 29 %
Normal Táctica Normal
Marmaris boys Alineación oficial del equipo 'Marmaris boys' en el partido 4 - 0 King Ninbin Alineación oficial del equipo 'King Ninbin' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Bueno (7))
Marmaris boys Alineación oficial del equipo 'Marmaris boys' en el partido 9 - 0 King Ninbin Alineación oficial del equipo 'King Ninbin' en el partido
Tiene un gafe que te cagas 9.26Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Marmaris boys

Goles Goles

  • 123 Minuto 24 (Gol por la derecha): El jugador Jake Suykerbuyk de Marmaris, després de 24 minuts, va donar a l'equip local un avantatge de 1 - 0 després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 131 Minuto 25 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Marmaris pel centre va donar un gran resultat: el gol de Arsenio Alfonsín va posar el 2 - 0 al marcador.
  • 131 Minuto 28 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Marmaris va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Joaquín Benza progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 118 Minuto 82 (Gol evento especial córner peinado): Marmaris va aconseguir el 4 - 0 gràcies a una jugada assajada de córner en què Uuras Ajomaa, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Vojan Vogrič que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 39 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una bona jugada d'estratègia com a conseqüència d'un tir lliure indirecte va deixar amb disposició de xut a en Joaquín Benza, que malauradament pels seus interessos va finalitzar massa centrat i el porter va poder blocar la pilota sense problemes.
  • 285 Minuto 54 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Ninbin. La jugada d'estratègia del Marmaris per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en René Foster va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.
  • 235 Minuto 72 (Ocasión evento especial experiencia intercepción pase): Cléber Comacchio gairebé marca per a Marmaris al minut 72 fent valer la seva dilatada experiència, però el porter va estar molt atent al xut.
  • 233 Minuto 73 (Ocasión por la derecha): El Marmaris ho intentava per la dreta per mitjà de Karl Ludwig Rochwitz, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 90 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Arsenio Alfonsín de Marmaris va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

King Ninbin