Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 703323438

Liga 703323438 Información oficial sobre el partido 703323438 en Hattrick

21.01.2023 11:15:00

lampjalad Alineación oficial del equipo 'lampjalad' en el partido 0 - 4 JK Annetown Alineación oficial del equipo 'JK Annetown' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
lampjalad Alineación oficial del equipo 'lampjalad' en el partido 0 - 4 JK Annetown Alineación oficial del equipo 'JK Annetown' en el partido
Tiene un resultado normal 0.02Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.51Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

lampjalad

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 9 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Janek Luiga va realitzar una excel·lent centrada des de la seva banda, però Dan Klaavan va fer una rematada lamentable que va acabar a les mans del porter.
  • 242 Minuto 33 (Ocasión de contra por la izquierda): El lampjalad va tenir una gran oportunitat de marcar gràcies a un contraatac per l'esquerra al minut 33, però en Lauri Vahtera va xutar massa creuat i la pilota va acabar a fora de banda.
  • 242 Minuto 35 (Ocasión de contra por la izquierda): lampjalad van estar a punt de marcar en un contraatac al minut 35, però Dan Klaavan va xutar desviat tot i tenir bon angle de tir des de l'esquerra de l'atac.
  • 242 Minuto 50 (Ocasión de contra por la izquierda): lampjalad van tenir l'oportunitat de marcar en un contraatac al minut 50, però el xut de Mauro Kanter des de l'esquerra va sortir desviat.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 53 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Dan Klaavan de lampjalad va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

JK Annetown

Goles Goles

  • 171 Minuto 40 (Gol por el centro): Annetown agafava avantatge al minut 40 de joc en marcar el 0 - 1 després d'una sèrie de bones triangulacions, que va rematar Josef Židek amb mestria.
  • 183 Minuto 66 (Gol por la derecha): Al 66 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a Annetown augmentar el seu avantatge en el marcador, després que Josef Židek es rifés el porter i marqués el 0 - 2.
  • 181 Minuto 70 (Gol por el centro): Al minut 70, Benjaloud Assoumani va augmentar l'avantatge de Annetown a 0 - 3 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 181 Minuto 76 (Gol por el centro): Al minut 76, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Raoul Berquez va augmentar l'avantatge de Annetown a 0 - 4 amb un xut ras arran de pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 19 (Ocasión por el centro): Al minut 19 de partit, Matthew Reijmer quasi posa per davant el seu equip però la seva mitja tisora va sortir desviada.
  • 272 Minuto 25 (Ocasión por la izquierda): Es duien 25 minuts de partit jugats quan Bronisław Gos va estar a punt de posar per davant a Annetown amb un xut precedit d'un túnel al defensor dret, però una gran intervenció amb el peu de Lê Tồn va impedir un gol cantat.
  • 272 Minuto 32 (Ocasión por la izquierda): Hadad Salih Eisa va marcar al minut 32 quan es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra, però el VAR va anul·lar el gol per fora de joc.
  • 282 Minuto 49 (Ocasión por la izquierda): Matthew Reijmer, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 49 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Annetown va quedar sense poder incrementar el seu marcador.