Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 701640562

Copa 701640562 Información oficial sobre el partido 701640562 en Hattrick

07.09.2022 12:45:00

Weepteam Alineación oficial del equipo 'Weepteam' en el partido 2 - 0 can llong 2 Alineación oficial del equipo 'can llong 2' en el partido
2 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 1
0 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 / 2 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
56 % Posesión 45' 44 %
57 % Posesión 90' 43 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
Weepteam Alineación oficial del equipo 'Weepteam' en el partido 2 - 0 can llong 2 Alineación oficial del equipo 'can llong 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Weepteam Alineación oficial del equipo 'Weepteam' en el partido 2 - 0 can llong 2 Alineación oficial del equipo 'can llong 2' en el partido
Tiene un resultado normal 1.53Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.48Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
90,6 % 0,5 % 8,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Weepteam

Goles Goles

  • 136 Minuto 14 (Gol evento especial inexperiencia rival): La inexperiència de Héctor Romero va fer que al rebre una passada no mirés darrere seu si tenia un rival. En Juan Luis Zarzosa se'n va aprofitar per robar-li la pilota i marcar a plaer el 1 - 0 al minut 14 per a Weepteam.
  • 187 Minuto 25 (Gol tiro lejano): En 董 (Dong) 德发 (Defa) conduïa pel cercle central i, veient a en José Igueríbar desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 2 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 230 Minuto 55 (Ocasión de falta): En Jorge Miller es disposava a llançar una falta perillosa per l'equip local. El públic l'aplaudia, primer lentament i a poc a poc augmentant el ritme, abans del llançament; i el xiulava just després per haver xutat tan desviat.
  • 287 Minuto 60 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Juan Luis Zarzosa ja els havia advertit que el porter contrari, en Ionel Berchi, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.
  • 285 Minuto 73 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del Weepteam van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Manne Bro, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.

can llong 2

Ocasiones Ocasiones

  • 252 Minuto 34 (Ocasión por la izquierda): Una llarga i pacient circulació de pilota del llong va acabar amb una bona passada a la banda esquerra, que en José María 'Martinez' Malo no va poder controlar.