Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 701046224

Copa 701046224 Información oficial sobre el partido 701046224 en Hattrick

03.08.2022 17:00:00

Dutchajax Alineación oficial del equipo 'Dutchajax' en el partido 2 - 7 Beveren Alineación oficial del equipo 'Beveren' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Dutchajax Alineación oficial del equipo 'Dutchajax' en el partido 0 - 5 Beveren Alineación oficial del equipo 'Beveren' en el partido
Tiene suerte 0.06Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.38Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dutchajax

Goles Goles

  • 138 Minuto 43 (Gol evento especial extremo + rematador): Jesús Sánchez Sáinz estava realitzant un excel·lent partit des de la seva banda. Karel Lacek va aconseguir rematar una de les seves bones centrades per aconseguir el 1 - 2 al minut 43.
  • 117 Minuto 68 (Gol evento especial cansancio): En Adam Nixon havia sortit la nit anterior a una coneguda discoteca de la ciutat. Per aquesta raó, va errar en un control, que el va aprofitar en Jesús Sánchez Sáinz per endur-se la pilota i posar el 2 - 4 al marcador.

Beveren

Goles Goles

  • 172 Minuto 24 (Gol por la izquierda): Beveren va aconseguir l'avantatge de 0 - 1 al minut 24. Galt Vachir va posar la pilota lluny de l'abast del porter, després d'una gran jugada col·lectiva per l'esquerra.
  • 181 Minuto 37 (Gol por el centro): Al minut 37, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Tiemen Kropman va augmentar l'avantatge de Beveren a 0 - 2 amb un xut ras arran de pal.
  • 184 Minuto 44 (Gol de penalti): Passaven 44 minuts quan l'àrbitre va xiular un penal en contra de l'equip local. En Valentin Bleajă va ser l'anotador i per celebrar-ho va arremangar-se la màniga i va ensenyar un tatuatge on s'hi podia llegir "Visca el pa, visca el vi, visca la mare que em va parir!".
  • 181 Minuto 66 (Gol por el centro): Al minut 66, Adam Nixon va augmentar l'avantatge de Beveren a 1 - 4 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 183 Minuto 72 (Gol por la derecha): Al minut 72, un xut de Rosendo Nuihimubi des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 2 - 5 i el públic s'enfadava.
  • 181 Minuto 80 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Rosendo Nuihimubi de Beveren l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 2 - 6 al minut 80 de partit.
  • 183 Minuto 81 (Gol por la derecha): Al minut 81, Beveren va augmentar el seu avantatge a 2 - 7, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Andreas Jörg Eduard Eichmüller, amb un xut sec des de la dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 17 (Ocasión por el centro): Per ben poc l'equip visitant no agafa avantatge amb una jugada pel centre que va acabar amb un xut de Rosendo Nuihimubi que va botar davant del porter, però que aquest va saber blocar sense gaires problemes.
  • 281 Minuto 43 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Edson Utterberg després de 43 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Serafim Teixeira va poder desviar-lo a córner.
  • 282 Minuto 83 (Ocasión por la izquierda): Rosendo Nuihimubi, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 83 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Beveren va quedar sense poder incrementar el seu marcador.