Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 699321454

Liga 699321454 Información oficial sobre el partido 699321454 en Hattrick

30.10.2022 10:00:00

BoingBoing Alineación oficial del equipo 'BoingBoing' en el partido 3 - 1 Snoopy IF Alineación oficial del equipo 'Snoopy IF' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
BoingBoing Alineación oficial del equipo 'BoingBoing' en el partido 3 - 0 Snoopy IF Alineación oficial del equipo 'Snoopy IF' en el partido
Tiene un resultado normal 2.50Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.26Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,9 % 0,1 % 1,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
BoingBoing L Normal 361 41.341.3: brillante (muy bajo) 4343: brillante (alto) 33.433.4: formidable (muy bajo) 44.444.4: brillante (muy alto) 3 1
3333: formidable (muy bajo) 3434: formidable (bajo) 3333: formidable (muy bajo) 4040: destacado (muy alto) 4848: magnífico (muy alto) 4444: brillante (muy alto)
Snoopy IF V Contraataques Nivel de táctica: 12Nivel de táctica: 12 336 34.334.3: formidable (bajo) 2626: bueno (bajo) 53.253.2: sobrenatural (muy bajo) 33.333.3: formidable (muy bajo) 3 1
4949: clase mundial (muy bajo) 5555: sobrenatural (alto) 5555: sobrenatural (alto) 3333: formidable (muy bajo) 3636: formidable (muy alto) 3030: excelente (bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) 25 7.0 17 -19.8 11.1 2
-16 -21 -22 7 12 14

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

BoingBoing

Goles Goles

  • 111 Minuto 24 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 24, Mario Engell de BoingBoing empatava el partit: 1 - 1.
  • 122 Minuto 30 (Gol por la izquierda): BoingBoing prenia la batuta de l'encontre al minut 30, quan en Tomas Falkkvist va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 2 - 1 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.
  • 132 Minuto 54 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de BoingBoing a 3 - 1. Dan Hristea va rematar la jugada quasi sense angle.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 6 (Ocasión por la izquierda): BoingBoing va estar a punt de posar-se per davant al minut 6 però Tomas Falkkvist va fallar una ocasió clamorosa de gol quan es trobava sol davant del porter gràcies a una passada precisa des de l'esquerra.
  • 222 Minuto 29 (Ocasión por la izquierda): En Dan Hristea va controlar una pilota a la punta esquerra de l'atac de tal manera que ja va deixar enrere el defensor i entrar a l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar un fora de joc inexistent.
  • 231 Minuto 31 (Ocasión por el centro): Al minut 31, Dan Hristea gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Oleg Gerasev va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!
  • 231 Minuto 53 (Ocasión por el centro): En Dan Hristea, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 232 Minuto 79 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 79 quan Niklas Borgin de BoingBoing gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.
  • 231 Minuto 85 (Ocasión por el centro): Genial va ser la jugada que van aconseguir els locals pel mig, de fet Bo-Gunnar Janzon va estar a punt de sentenciar el partit al minut 85, però el seu xut es va estavellar a la base del pal dret abans d'acabar fora de porteria.

Snoopy IF

Goles Goles

  • 105 Minuto 18 (Gol evento especial imprevisible pase largo (pases)): Un canvi de joc mil·limètric d'en Yann Sassier va deixar la defensa rival amb un pam de nas. Geri Kempa va saber resoldre l'u contra u amb el porter, que no va tenir ni esma d'esbroncar els seus companys. Snoopy posava el marcador 0 a 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 219 Minuto 55 (Ocasión evento especial córner rematado por cabeceador): El gol per a Snoopy va estar a punt d'arribar en un córner. En Edgar Mårtensson va rematar, enviant la pilota al fons de la porteria, per l'àrbitre va assenyalar falta per haver-se arrepenjat sobre el porter.
  • 242 Minuto 86 (Ocasión de contra por la izquierda): Al minut 86 una passada llarga a l'esquerra la va controlar en Lars Simonsson, però un defensa, amb una càrrega legal el va desestabilitzar i li va robar la pilota quan ja es disposava a finalitzar el ràpid contraatac.
  • 251 Minuto 90 (Ocasión por el centro): Al minut 90, Geri Kempa va rebre la passada de la mort a l’àrea petita, però va voler rematar amb el taló i ho va fer amb tan poca gràcia que la pilota va passar entre les seves cames sense poder colpejar-la.