Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 698094030

Liga 698094030 Información oficial sobre el partido 698094030 en Hattrick

03.09.2022 15:25:00

FC Kozlata Alineación oficial del equipo 'FC Kozlata' en el partido 0 - 7 Green Fiction Alineación oficial del equipo 'Green Fiction' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
FC Kozlata Alineación oficial del equipo 'FC Kozlata' en el partido 0 - 9 Green Fiction Alineación oficial del equipo 'Green Fiction' en el partido
Tiene un resultado normal 0.03Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 8.64Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC Kozlata

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 34 (Ocasión evento especial extremo + rematador): En Michal Zajan va fer al minut 34 una centrada d'aquelles que només s'ha de posar el cap per marcar gol, però en Čaba Senohradský, enlluernat pel sol, no va poder rematar correctament.

Tarjetas Tarjetas

  • 514 Minuto 75 (Tarjeta roja directa): El col·legiat va haver de mostrar la vermella directa a Marcel Oravčík després que el jugador de Kozlata li digués "Ets una meretriu, marfanta, bagassa i maturranga!" a un pam de la cara.

Green Fiction

Goles Goles

  • 170 Minuto 28 (Gol de falta): Una barrera mal col·locada en un tir lliure llançat per Martín Maccioni al minut 28 va permetre a Fiction prendre avantatge per 0 - 1.
  • 182 Minuto 34 (Gol por la izquierda): Al minut 34 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Jiří Valentík va ser l'anotador del 0 - 2.
  • 183 Minuto 36 (Gol por la derecha): Al minut 36, Fiction va augmentar el seu avantatge a 0 - 3, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Thijs Molleman, amb un xut sec des de la dreta.
  • 118 Minuto 38 (Gol evento especial córner peinado): Manuel Robles Raya va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Fiction, Damien Bouquillon, que va marcar, sense saber com, el 0 - 4.
  • 182 Minuto 65 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 65 de partit va donar a Fiction l'avantatge per 0 - 5. Joachim Chruślak en va ser l'anotador.
  • 181 Minuto 70 (Gol por el centro): Thijs Molleman de Fiction va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 6 al minut 70. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 71 (Gol por el centro): Manuel Robles Raya va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 71, i va fer pujar el 0 - 7 per a Fiction.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 4 (Ocasión por el centro): Al minut 4 de partit, Odd Kvam quasi posa per davant el seu equip però la seva mitja tisora va sortir desviada.
  • 281 Minuto 64 (Ocasión por el centro): Manuel Robles Raya quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Daniel Fianta, però la pilota va topar amb el travesser.
  • 282 Minuto 74 (Ocasión por la izquierda): Damien Bouquillon, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 74 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Fiction va quedar sense poder incrementar el seu marcador.