Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 694385639

Liga 694385639 Información oficial sobre el partido 694385639 en Hattrick

05.06.2022 18:25:00

FC Drieman Kaapverdië Alineación oficial del equipo 'FC Drieman Kaapverdië' en el partido 4 - 1 Boa Vista Alineación oficial del equipo 'Boa Vista' en el partido
4 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
55 % Posesión 45' 45 %
54 % Posesión 90' 46 %
Normal Táctica Normal
FC Drieman Kaapverdië Alineación oficial del equipo 'FC Drieman Kaapverdië' en el partido 4 - 1 Boa Vista Alineación oficial del equipo 'Boa Vista' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
FC Drieman Kaapverdië Alineación oficial del equipo 'FC Drieman Kaapverdië' en el partido 2 - 0 Boa Vista Alineación oficial del equipo 'Boa Vista' en el partido
Tiene suerte 1.59Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.40Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
93,9 % 0,2 % 5,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC Drieman Kaapverdië

Goles Goles

  • 122 Minuto 5 (Gol por la izquierda): Els seguidors del Kaapverdië contenien la respiració mentre en Jorge Amado Domingues s'escapava per l'esquerra. La veritat és que se'n va sortir la mar de bé i va acabar anotant el 1 - 0 per als locals.
  • 105 Minuto 26 (Gol evento especial imprevisible pase largo (pases)): Un canvi de joc mil·limètric d'en Ângelo Loureiro va deixar la defensa rival amb un pam de nas. Rui Artur Matos va saber resoldre l'u contra u amb el porter, que no va tenir ni esma d'esbroncar els seus companys. Kaapverdië posava el marcador 2 a 0.
  • 132 Minuto 35 (Gol por la izquierda): Al minut 35, Kaapverdië va aconseguir el 3 - 0 quan els defenses visitants van perdre la pilota davant de Feliz Gonçalves Nunes, que arribant per l'esquerra va driblar sense dificultats el porter i va empènyer la pilota al fons de la xarxa.
  • 133 Minuto 81 (Gol por la derecha): Amb 81 minuts jugats, en Jorge Amado Domingues va augmentar l'avantatge de Kaapverdië a 4 - 1 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 21 (Ocasión por la derecha): El Kaapverdië ho intentava per la dreta per mitjà de Feliz Gonçalves Nunes, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.
  • 235 Minuto 76 (Ocasión evento especial experiencia intercepción pase): Una jugada intel·ligent, pròpia d'un jugador amb la seva experiència, va permetre a Jorge Amado Domingues de disposar d'una bona ocasió, però el seu xut va sortir fregant el pal.

Tarjetas Tarjetas

  • 514 Minuto 64 (Tarjeta roja directa): Al minut 64 en Rui Artur Matos va acostar-se a un rival que el tenia amargat i li va fotre un cop de cap al nas que el va deixar xato. Després d'això, amb una inusual calma i enteresa no digne del que acabava de fer, va anar caminant tranquil·lament cap als vestidors sabent que l'àrbitre li ensenyaria la vermella directa.

Boa Vista

Goles Goles

  • 185 Minuto 47 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Isaac Queirós, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 3 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.