Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 692859252

Liga 692859252 Información oficial sobre el partido 692859252 en Hattrick

28.05.2022 19:15:00

Egg 59ers Alineación oficial del equipo 'Egg 59ers' en el partido 1 - 6 Dungeon Keeper Zürich Alineación oficial del equipo 'Dungeon Keeper Zürich' en el partido
1 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 6 / 8
1 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 5 / 6
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
48 % Posesión 45' 52 %
46 % Posesión 90' 54 %
Presionar Nivel de táctica: 6 Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 22Nivel de táctica: 22
Egg 59ers Alineación oficial del equipo 'Egg 59ers' en el partido 1 - 6 Dungeon Keeper Zürich Alineación oficial del equipo 'Dungeon Keeper Zürich' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Egg 59ers Alineación oficial del equipo 'Egg 59ers' en el partido 1 - 4 Dungeon Keeper Zürich Alineación oficial del equipo 'Dungeon Keeper Zürich' en el partido
Tiene un resultado normal 0.90Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.33Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
4,2 % 0,1 % 95,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Egg 59ers

Goles Goles

  • 185 Minuto 20 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Marek Karasek, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 3 (Ocasión evento especial córner peinado): Miguel Paynel hauria d'haver marcat després d'un servei de cantonada que en Marek Karasek havia pentinat al primer pal, però va enviar la pilota per damunt de la porteria.
  • 286 Minuto 66 (Ocasión de tiro libre indirecto de contra): Per tal d'evitar un contraatac perillós, l'encarregat del material va sortir corrents des de la banqueta i va enviar la pilota a la graderia. L'àrbitre, tal com marca el reglament, el va expulsar i va assenyalar tir lliure indirecte. En Wisis Staab va demostrar no saber-se el reglament, ja que va marcar fent un xut directe. L'àrbitre, que tenia la mà alçada marcant tir lliure indirecte, va anular el gol.

Dungeon Keeper Zürich

Goles Goles

  • 161 Minuto 37 (Gol por el centro): Dungeon van aconseguir igualar el partit a 1 - 1 al minut 37, quan Taras Komar va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 171 Minuto 70 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 70, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Leon Sonneveld es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 1 - 2.
  • 181 Minuto 73 (Gol por el centro): Arthur Audergon de Dungeon va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 1 - 3 al minut 73. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 80 (Gol por el centro): Al minut 80, Leon Sonneveld va augmentar l'avantatge de Dungeon a 1 - 4 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 137 Minuto 81 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 81 una excel·lent centrada de Henrik Myrkaskog va arribar a Arthur Audergon, que es va llançar en planxa i va enviar la pilota a l'escaire amb una espectacular rematada de cap, la seva especialitat, posant el 1 - 5 al marcador.
  • 181 Minuto 89 (Gol por el centro): Dirk Strijmeers va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 89, i va fer pujar el 1 - 6 per a Dungeon.

Ocasiones Ocasiones

  • 261 Minuto 36 (Ocasión por el centro): Davant d'un atac visitant, l'entrenador local va tirar una pilota al terreny de joc per aturar la jugada, però l'àrbitre va deixar seguir el joc. Tot i així, en Arthur Audergon va rematar amb l'empenya exterior desviat.
  • 270 Minuto 65 (Ocasión de falta): 林 (Lin) 静庭 (Jingting) va xutar magistralment una falta al minut 65 però no va tenir sort, ja que el porter va desviar la pilota a l'últim moment.