Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 692378682

Liga 692378682 Información oficial sobre el partido 692378682 en Hattrick

09.04.2022 17:30:00

Much Rucking in the Marsh Alineación oficial del equipo 'Much Rucking in the Marsh' en el partido 2 - 2 The Scarlet Knights Alineación oficial del equipo 'The Scarlet Knights' en el partido
2 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 3
2 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 2
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
50 % Posesión 45' 50 %
50 % Posesión 90' 50 %
Jugar creativamente Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 18Nivel de táctica: 18
Much Rucking in the Marsh Alineación oficial del equipo 'Much Rucking in the Marsh' en el partido 2 - 2 The Scarlet Knights Alineación oficial del equipo 'The Scarlet Knights' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Much Rucking in the Marsh Alineación oficial del equipo 'Much Rucking in the Marsh' en el partido 1 - 1 The Scarlet Knights Alineación oficial del equipo 'The Scarlet Knights' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.63Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
61,8 % 13,7 % 24,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Much Rucking in the Marsh

Goles Goles

  • 138 Minuto 40 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Nicolae Taropa va anar directament als peus de Chiel Bommer que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 1 - 1.
  • 137 Minuto 73 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 73 una excel·lent centrada de Nicolae Taropa va arribar a Chiel Bommer, que es va llançar en planxa i va enviar la pilota a l'escaire amb una espectacular rematada de cap, la seva especialitat, posant el 2 - 2 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 236 Minuto 28 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): En una falta, en Ben Horrocks no es va posar davant de la pilota per evitar que el rival xutés ràpidament a porteria. Per sort en Roscoe Holden estava col·locant l'esfèric i no se'n va adonar. El capità de l'equip el va escridassar de tal manera que segurament mai més tornarà a fer aquest error degut a la falta d'experiència.

The Scarlet Knights

Goles Goles

  • 187 Minuto 19 (Gol tiro lejano): En Brian McAnespie conduïa pel cercle central i, veient a en Ben Horrocks desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 1.
  • 187 Minuto 69 (Gol tiro lejano): Després de 69 minuts el Scarlet, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Alan Bruce sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 1 - 2 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 22 (Ocasión evento especial extremo + rematador): En Derek Diamond va fer al minut 22 una centrada d'aquelles que només s'ha de posar el cap per marcar gol, però en Antony Eatwell, enlluernat pel sol, no va poder rematar correctament.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 87 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 87, Ethan Smylie de Scarlet va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.