Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 691684500

Liga 691684500 Información oficial sobre el partido 691684500 en Hattrick

30.04.2022 12:00:00

MarsHattrick Alineación oficial del equipo 'MarsHattrick' en el partido 4 - 0 *JACKALS* Alineación oficial del equipo '*JACKALS*' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
MarsHattrick Alineación oficial del equipo 'MarsHattrick' en el partido 2 - 0 *JACKALS* Alineación oficial del equipo '*JACKALS*' en el partido
Tiene suerte 2.18Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

MarsHattrick

Goles Goles

  • 121 Minuto 2 (Gol por el centro): MarsHattrick va aconseguir el 1 - 0 que desfeia l'empat quan al minut 2 Michael Gusman va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.
  • 133 Minuto 4 (Gol por la derecha): Amb 4 minuts jugats, en Procopio Corridoni va augmentar l'avantatge de MarsHattrick a 2 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 131 Minuto 43 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de MarsHattrick va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Michael Gusman progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 131 Minuto 86 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Karol Bachman va aprofitar per marcar el 4 - 0 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 24 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Un esprint de Francesco Cicconi quasi acaba en gol, però la pilota va ser desviada per un defensa quan ja entrava a la porteria.
  • 232 Minuto 31 (Ocasión por la izquierda): Passaven 31 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Michael Gusman va rematar alt.
  • 231 Minuto 79 (Ocasión por el centro): En Michael Gusman, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 233 Minuto 82 (Ocasión por la derecha): El MarsHattrick ho intentava per la dreta per mitjà de Ewald Elmenreich, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.
  • 232 Minuto 84 (Ocasión por la izquierda): Al minut 84, Timmy van der Sterre gairebé va marcar per a MarsHattrick des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.

*JACKALS*

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 83 (Ocasión de contra por la derecha): Els jugadors de *JACKALS* van construir un bon contraatac, però el xut des de la dreta de l'atac d'en Louis Lannerkvist va sortir desviat a la dreta de la porteria.