Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 684039212

Copa 684039212 Información oficial sobre el partido 684039212 en Hattrick

07.09.2021 19:15:00

Highbury10 Alineación oficial del equipo 'Highbury10' en el partido 1 - 2 U.S. Cormano Alineación oficial del equipo 'U.S. Cormano' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
Highbury10 Alineación oficial del equipo 'Highbury10' en el partido 1 - 7 U.S. Cormano Alineación oficial del equipo 'U.S. Cormano' en el partido
Tiene un resultado normal 0.82Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 6.51Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un gafe que te cagas
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,6 % 0,1 % 98,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Highbury10

Goles Goles

  • 123 Minuto 61 (Gol por la derecha): Els locals es van posar per damunt en el marcador amb un gol que significava el 1 - 0 al minut 61 gràcies a la jugada de Martino Monarchi, que amb una acció personal va penetrar per la banda dreta i va creuar la pilota suaument davant la sortida a la desesperada del porter.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 53 (Ocasión por la izquierda): Highbury10 va tenir una magnífica oportunitat d'avançar-se al marcador quan Carlo Squella va rematar des de l'esquerra, però el seu xut el va poder aturar el porter Adriano Amoriello.
  • 222 Minuto 54 (Ocasión por la izquierda): En Uku Lehepuu va controlar una pilota a la punta esquerra de l'atac de tal manera que ja va deixar enrere el defensor i entrar a l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar un fora de joc inexistent.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 93 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Uku Lehepuu de Highbury10 amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.
  • 511 Minuto 108 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Martino Monarchi de Highbury10 va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

U.S. Cormano

Goles Goles

  • 143 Minuto 84 (Gol de contra por la derecha): Toni Vian va marcar al minut 84 aprofitant un ràpid contraatac per la dreta: 1 - 1.
  • 172 Minuto 96 (Gol por la izquierda): Passats 96 minuts de partit, Cormano es va posar per davant amb un 1 - 2 quan Guido Dragotto es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.

Ocasiones Ocasiones

  • 273 Minuto 36 (Ocasión por la derecha): Cormano va tenir l'oportunitat de desfer l'empat gràcies a la pujada del lateral per banda dreta que va crear desequilibri a la defensa, però el porter local Tiziano Compagno va desviar el xut final de Vincenzo Giuliano després d'una sèrie de rebots i molta confusió.
  • 218 Minuto 47 (Ocasión evento especial córner peinado): Dennis Blinn hauria d'haver marcat després d'un servei de cantonada que en Guido Dragotto havia pentinat al primer pal, però va enviar la pilota per damunt de la porteria.
  • 261 Minuto 77 (Ocasión por el centro): Biagio Haj quasi aconsegueix empatar per Cormano al minut 77, però Tiziano Compagno va fer una magnífica intervenció, i va enviar el seu xut amb efecte a un costat de la porteria.
  • 207 Minuto 85 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Un xut increïble de Omar Medda de Cormano no va ser gol per ben poc.
  • 282 Minuto 119 (Ocasión por la izquierda): Toni Vian, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 119 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Cormano va quedar sense poder incrementar el seu marcador.