Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

CARPAUMAR (990735) - FC PERLAS TEAM (992650) » 675908146: T66/J14/VI

Liga 675908146 Información oficial sobre el partido 675908146 en Hattrick

07.08.2021 14:00:00
Liga: Temporada 66 / Jornada 14 / VI.199 (14517)

CARPAUMAR Alineación oficial del equipo 'CARPAUMAR' en el partido 8 - 1 Scorpion OK Alineación oficial del equipo 'Scorpion OK' en el partido
Rubén Churruchano (9') 1 - 0
Alfonso Urraca (37') 2 - 0
Jesús San Millán Díez (38') 3 - 0
Jesús San Millán Díez (39') 4 - 0
Ramaz Abshilava (42') 5 - 0
Jesús San Millán Díez (53') 6 - 0
Jesús San Millán Díez (61') 7 - 0
Justo Cuéllar (70') 8 - 0
8 - 1 Víctor Veintimilla (79')
CARPAUMAR Alineación oficial del equipo 'CARPAUMAR' en el partido 8 - 1 Scorpion OK Alineación oficial del equipo 'Scorpion OK' en el partido
8 / 9 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 4
4 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
2 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 2
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
55 % Posesión 45' 45 %
58 % Posesión 90' 42 %
Normal Táctica Normal
CARPAUMAR Alineación oficial del equipo 'CARPAUMAR' en el partido 8 - 1 Scorpion OK Alineación oficial del equipo 'Scorpion OK' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Brillante (11))
CARPAUMAR Alineación oficial del equipo 'CARPAUMAR' en el partido 6 - 2 Scorpion OK Alineación oficial del equipo 'Scorpion OK' en el partido
Tiene suerte 6.10Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.05Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
89,3 % 0,6 % 10,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

CARPAUMAR

Goles Goles

  • 122 Minuto 9 (Gol por la izquierda): Una espectacular jugada per la banda esquerra va permetre a Rubén Churruchano de CARPAUMAR aconseguir un gol al minut 9 que posava per davant els locals: 1 - 0.
  • 138 Minuto 37 (Gol evento especial extremo + rematador): En Ramaz Abshilava va arribar a línia de fons i va fer una excel·lent centrada al punt de penal on Alfonso Urraca la va rematar amb una volea al primer pal, posant així el 2 - 0 al marcador.
  • 131 Minuto 38 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de CARPAUMAR va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Jesús San Millán Díez progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 132 Minuto 39 (Gol por la izquierda): En Jesús San Millán Díez de CARPAUMAR va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 4 - 0.
  • 131 Minuto 42 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de CARPAUMAR pel centre va donar un gran resultat: el gol de Ramaz Abshilava va posar el 5 - 0 al marcador.
  • 133 Minuto 53 (Gol por la derecha): Jesús San Millán Díez va incrementar l'avantatge de CARPAUMAR amb el 6 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 131 Minuto 61 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Jesús San Millán Díez es va introduir dins la defensa central al minut 61, i va aconseguir el 7 - 0 davant la cridòria del públic.
  • 131 Minuto 70 (Gol por el centro): Al minut 70 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Justo Cuéllar, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 8 - 0 per a CARPAUMAR.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 81 (Ocasión por la derecha): El CARPAUMAR ho intentava per la dreta per mitjà de Jesús San Millán Díez, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Scorpion OK

Goles Goles

  • 152 Minuto 79 (Gol por la izquierda): Scorpion va captivar els seguidors que s'havien desplaçat a l'estadi rival per a veure el partit amb una gran jugada que va significar el 8 - 1 quan Víctor Veintimilla va superar el porter local amb un bon xut després d'una bona jugada col·lectiva per l'esquerra.

Ocasiones Ocasiones

  • 263 Minuto 35 (Ocasión por la derecha): Kael Overall va entrar a l'àrea per la banda dreta, però els defenses no van permetre que arribés més lluny i van enviar la pilota a córner.
  • 218 Minuto 41 (Ocasión evento especial córner peinado): Kael Overall quasi marca en una jugada assajada de córner que Gillian Fastrez havia pentinat lleugerament, però la pilota va tocar al pal esquerre i es va perdre per la línia de fons.
  • 252 Minuto 42 (Ocasión por la izquierda): Una llarga i pacient circulació de pilota del Scorpion va acabar amb una bona passada a la banda esquerra, que en Ármin Demján no va poder controlar.