Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 674855922

Copa 674855922 Información oficial sobre el partido 674855922 en Hattrick

04.05.2021 19:00:00

Ninja Revenge Alineación oficial del equipo 'Ninja Revenge' en el partido 3 - 1 matrix65 Alineación oficial del equipo 'matrix65' en el partido
3 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 2
2 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 / 2 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
54 % Posesión 45' 46 %
58 % Posesión 90' 42 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 11Nivel de táctica: 11 Táctica Normal
Ninja Revenge Alineación oficial del equipo 'Ninja Revenge' en el partido 3 - 1 matrix65 Alineación oficial del equipo 'matrix65' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Ninja Revenge Alineación oficial del equipo 'Ninja Revenge' en el partido 2 - 1 matrix65 Alineación oficial del equipo 'matrix65' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.58Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.75Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
78,8 % 3,4 % 17,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Ninja Revenge

Goles Goles

  • 118 Minuto 47 (Gol evento especial córner peinado): Stanislav Vavruša va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Ninja, Florencio Ferreres, que va marcar, sense saber com, el 1 - 1.
  • 119 Minuto 63 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Jonathan Castiglione va saltar per damunt dels seus rivals a la sortida d'un córner per posar el 2 - 1 al minut 63.
  • 185 Minuto 71 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Ninja van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Stanislav Vavruša va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 3 - 1 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 10 (Ocasión evento especial rápido + pase): El veloç Stanislav Vavruša va aconseguir deslliurar-se dels seus marcadors al minut 10, i va passar la pilota a Josef Čunek, però aquest no va encertar a marcar.
  • 287 Minuto 22 (Ocasión tiro lejano): El Ninja se centrava a trobar opcions llunyanes de tir. En el minut 22, en Rian Bomans va xutar amb una força increïble, però la pilota va anar a parar al cap d'un venedor de branques regalèssia.
  • 287 Minuto 90 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Mauro Staricco ja els havia advertit que el porter contrari, en Geoff Hall, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.

matrix65

Goles Goles

  • 171 Minuto 24 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Adam Kluś que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a matrix65.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 17 (Ocasión por el centro): Igor Vojnarovský va estar a punt de posar els visitants per davant al minut 17, quan va quedar-se sol a 10 metres de la porteria, però Luigi Marchi va aconseguir desviar el seu xut a córner.