Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 673957706

Copa 673957706 Información oficial sobre el partido 673957706 en Hattrick

03.03.2021 12:45:00

The Phantom Thieves Alineación oficial del equipo 'The Phantom Thieves' en el partido 0 - 2 Racing Avatar Alineación oficial del equipo 'Racing Avatar' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
The Phantom Thieves Alineación oficial del equipo 'The Phantom Thieves' en el partido 0 - 1 Racing Avatar Alineación oficial del equipo 'Racing Avatar' en el partido
Tiene un resultado normal 0.19Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.02Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
3,3 % 0,1 % 96,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

The Phantom Thieves

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 44 (Ocasión de contra por la derecha): Tots els jugadors del Phantom sabien que si recuperaven la pilota, la podien enviar a en Jaroslav Janica, perquè sempre sortia ràpid al contraatac per la dreta. Una bona mostra d'això es va veure al minut 44 però la rematada final no va ser digne d'un jugador de la seva categoria.
  • 241 Minuto 44 (Ocasión de contra por el centro): Fruit dels bons moviments defensius de Phantom, l'equip va recuperar la pilota al minut 44 i va contraatacar. En Matthieu Marmin va desmarcar-se pel centre però la passada que li van fer no la va saber controlar.
  • 242 Minuto 70 (Ocasión de contra por la izquierda): Al minut 70 una passada llarga a l'esquerra la va controlar en Domenik Meitner, però un defensa, amb una càrrega legal el va desestabilitzar i li va robar la pilota quan ja es disposava a finalitzar el ràpid contraatac.

Racing Avatar

Goles Goles

  • 187 Minuto 43 (Gol tiro lejano): En Koloman 'Cabezaborradora' Barháč conduïa pel cercle central i, veient a en Trương Lê Lãm desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 1.
  • 180 Minuto 44 (Gol de falta): Koloman 'Cabezaborradora' Barháč va incrementar l'avantatge a 0 - 2 per a Racing gràcies a un preciós llançament de falta directa que va fer inútil l'estirada del porter rival.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 29 (Ocasión evento especial rápido + pase): La velocitat de Jérémy Fortin va ser clau en la jugada d'atac de Racing al minut 29, quan ell mateix va fer una passada brutal a Ali Sakıp, que aquest va espifiar espectacularment davant el gran "ooooh" del públic.
  • 215 Minuto 44 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Ali Sakıp va superar els defenses rivals per velocitat al minut 44 i podria haver marcat si el porter no hagués fet una gran aturada.
  • 216 Minuto 44 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Jérémy Fortin va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Ali Sakıp, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.
  • 287 Minuto 44 (Ocasión tiro lejano): Al minut 44 un refús amb el peu d'en Nereyo Villamil va anar a parar als peus del Luud Klöters que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.