Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 673873948

Copa 673873948 Información oficial sobre el partido 673873948 en Hattrick

24.02.2021 12:45:00

C.E. Rutxere Alineación oficial del equipo 'C.E. Rutxere' en el partido 0 - 4 Racing Avatar Alineación oficial del equipo 'Racing Avatar' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 7
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 / 1 Evento 143Goles de contra por la derecha/Evento 243Ocasiones de contra por la derecha 0 / 1
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 3
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 1 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
46 % Posesión 45' 54 %
47 % Posesión 90' 53 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 11Nivel de táctica: 11 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13
C.E. Rutxere Alineación oficial del equipo 'C.E. Rutxere' en el partido 0 - 4 Racing Avatar Alineación oficial del equipo 'Racing Avatar' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
C.E. Rutxere Alineación oficial del equipo 'C.E. Rutxere' en el partido 1 - 1 Racing Avatar Alineación oficial del equipo 'Racing Avatar' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.68Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.88Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
27,1 % 27,7 % 45,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

C.E. Rutxere

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 88 (Ocasión de contra por la derecha): Tots els jugadors del Rutxere sabien que si recuperaven la pilota, la podien enviar a en Dante Corbellini, perquè sempre sortia ràpid al contraatac per la dreta. Una bona mostra d'això es va veure al minut 88 però la rematada final no va ser digne d'un jugador de la seva categoria.

Racing Avatar

Goles Goles

  • 174 Minuto 32 (Gol de penalti): Quan passaven 32 minuts, un jugador de l'equip local va fer una entrada a destemps a un jugador del Racing. En Timo Treinen va executar el penal sense posar-se nerviós. Els visitants s'avançaven 0 - 1.
  • 119 Minuto 76 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip Racing va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Boris Jové va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 0 - 2.
  • 119 Minuto 89 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): En Timo Treinen sabia perfectament el que es feia quan, en treure el córner, va anar a buscar el cap d'en Panayiotis Kafkalas que, efectivament, va fer pujar el 0 - 3!
  • 187 Minuto 89 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Racing va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Simon Molenaers en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 0 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 2 (Ocasión tiro lejano): El Racing se centrava a trobar opcions llunyanes de tir. En el minut 2, en Koloman Barháč va xutar amb una força increïble, però la pilota va anar a parar al cap d'un venedor de branques regalèssia.
  • 243 Minuto 39 (Ocasión de contra por la derecha): Els jugadors de Racing van construir un bon contraatac, però el xut des de la dreta de l'atac d'en Koloman Barháč va sortir desviat a la dreta de la porteria.
  • 218 Minuto 84 (Ocasión evento especial córner peinado): Iván Villacis quasi marca en una jugada assajada de córner que Salomón Chávez havia pentinat lleugerament, però la pilota va tocar al pal esquerre i es va perdre per la línia de fons.