Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 650094838

Liga 650094838 Información oficial sobre el partido 650094838 en Hattrick

26.10.2019 11:00:00

AEKonly Alineación oficial del equipo 'AEKonly' en el partido 1 - 3 SAN TON BATMAN SKARFALWNEI Alineación oficial del equipo 'SAN TON BATMAN SKARFALWNEI' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
AEKonly Alineación oficial del equipo 'AEKonly' en el partido 1 - 3 SAN TON BATMAN SKARFALWNEI Alineación oficial del equipo 'SAN TON BATMAN SKARFALWNEI' en el partido
Tiene un resultado normal 0.57Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.75Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
4,2 % 0,1 % 95,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

AEKonly

Goles Goles

  • 120 Minuto 27 (Gol de falta): Una falta al minut 27 va provocar un lliure directe. Waldemar Waluś el va llançar amb potència i col·locació i va fer el 1 - 0, davant el deliri dels aficionats.

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 61 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Filip Cakl va fer una magnífica centrada, però la rematada de Salah Momany va ser fluixa i innocent i el porter la va aturar sense problemes.
  • 216 Minuto 72 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Mirco Gerhardus va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Jean-Éric Weckx, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.

SAN TON BATMAN SKARFALWNEI

Goles Goles

  • 162 Minuto 36 (Gol por la izquierda): Hajo Schützinger, de l'equip visitant, va controlar una centrada des de l'esquerra i va rematar col·locat, aconseguint així l'empat: 1 - 1 al minut 36.
  • 172 Minuto 39 (Gol por la izquierda): Passats 39 minuts de partit, SKARFALWNEI es va posar per davant amb un 1 - 2 quan Riccardo Zaramella es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.
  • 183 Minuto 63 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 63, SKARFALWNEI va augmentar el seu avantatge a 1 - 3, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Robbie Hoffman.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 5 (Ocasión por la izquierda): Robbie Hoffman, fent una bona progressió per la banda esquerra, va decidir provar sort amb un fort xut des de la frontal de l'àrea al minut 5 però la pilota va sortir lleugerament desviada.
  • 271 Minuto 23 (Ocasión por el centro): La defensa local es resistia a ser superada. En Riccardo Zaramella ho va intentar tot sol pel mig, però l'únic que va aconseguir va ser perdre la pilota, l'esbroncada de l'entrenador i una trepitjada intencionada al turmell que l'àrbitre no va voler veure.
  • 283 Minuto 73 (Ocasión por la derecha): Després de 73 minuts, Robbie Hoffman va tenir una excel·lent oportunitat per marcar un gol més per als visitants, quan va executar una magnífica volea des de la dreta, però Kiriakos Agorastos va estar atent i va desviar la pilota a córner.
  • 282 Minuto 77 (Ocasión por la izquierda): Al minut 77 Kiriakos Agorastos va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Sofoklis Zografidis, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.
  • 282 Minuto 89 (Ocasión por la izquierda): Mauro Lego, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 89 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. SKARFALWNEI va quedar sense poder incrementar el seu marcador.