Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 642292639

Amistoso (Int., RC) 642292639 Información oficial sobre el partido 642292639 en Hattrick

01.05.2019 12:25:00

Hattrick-Invaders Alineación oficial del equipo 'Hattrick-Invaders' en el partido 7 - 0 NK dangube Alineación oficial del equipo 'NK dangube' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
Hattrick-Invaders Alineación oficial del equipo 'Hattrick-Invaders' en el partido 9 - 0 NK dangube Alineación oficial del equipo 'NK dangube' en el partido
Tiene mala suerte 8.70Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Hattrick-Invaders

Goles Goles

  • 122 Minuto 22 (Gol por la izquierda): Els seguidors del Invaders contenien la respiració mentre en Kazimierz Szurmiej s'escapava per l'esquerra. La veritat és que se'n va sortir la mar de bé i va acabar anotant el 1 - 0 per als locals.
  • 132 Minuto 24 (Gol por la izquierda): En Kazimierz Szurmiej de Invaders va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 2 - 0.
  • 133 Minuto 43 (Gol por la derecha): Invaders va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Eduardo Sáez va poder fer el 3 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 133 Minuto 59 (Gol por la derecha): El 4 - 0 va pujar al marcador quan Invaders va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Kazimierz Szurmiej des de dins de l'àrea.
  • 132 Minuto 66 (Gol por la izquierda): Invaders va augmentar la diferència quan Kazimierz Szurmiej no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 5 - 0.
  • 119 Minuto 67 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Un córner ben llançat per Adrián Gallego el va rematar Kazimierz Szurmiej amb un magnífic cop de cap que va suposar el 6 - 0.
  • 185 Minuto 83 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del dangube. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Enrique Aguado Renedo la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del Invaders es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 7 - 0 arribava al minut 83.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 44 (Ocasión por la izquierda): Passaven 44 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Enrique Aguado Renedo va rematar alt.
  • 231 Minuto 47 (Ocasión por el centro): Kazimierz Szurmiej una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 47, però una magnífica aturada de Joshua Caso va mantenir l'equip visitant dins del partit.
  • 233 Minuto 69 (Ocasión por la derecha): El jugador local Enric de Dalmases per poc que no incrementa el marcador al minut 69. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Joshua Caso va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.

Tarjetas Tarjetas

  • 514 Minuto 64 (Tarjeta roja directa): Al minut 64, Gilberto Ataz de Invaders va donar un cop de cap a un rival. Després de consultar l'assistent, el col·legiat va treure-li la vermella directa. Els jugadors van arraïmar-se al voltant del jugador estès al terra, queixant-se de la comèdia que estava fent.

NK dangube

Ocasiones Ocasiones

  • 290 Minuto 23 (Ocasión de falta): En Javier Adaimi va arrancar a córrer, i no el van poden parar. Semblava un Testarrossa. Però quan la gent ja s'aixecava del seient, es va entrebancar i la jugada va quedar en no res.