Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 639791498

Liga 639791498 Información oficial sobre el partido 639791498 en Hattrick

23.03.2019 22:00:00

NADIANA Alineación oficial del equipo 'NADIANA' en el partido 4 - 1 Logic C.P. Alineación oficial del equipo 'Logic C.P.' en el partido
4 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
2 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 143Goles de contra por la derecha/Evento 243Ocasiones de contra por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
58 % Posesión 45' 42 %
55 % Posesión 90' 45 %
Normal Táctica Normal
NADIANA Alineación oficial del equipo 'NADIANA' en el partido 4 - 1 Logic C.P. Alineación oficial del equipo 'Logic C.P.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
NADIANA Alineación oficial del equipo 'NADIANA' en el partido 4 - 0 Logic C.P. Alineación oficial del equipo 'Logic C.P.' en el partido
Tiene un resultado normal 4.02Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.41Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,9 % 0,1 % 1,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

NADIANA

Goles Goles

  • 123 Minuto 7 (Gol por la derecha): NADIANA s'avançava al marcador al minut 7, després d'un rebot que va caçar en Anton Poulsen per la banda dreta de l'atac local. El 1 - 0 va fer esclatar d'alegria els seguidors locals.
  • 185 Minuto 22 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Lorenzo Di Campli, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 2 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 116 Minuto 30 (Gol evento especial rápido + pase): L'espectacular velocitat del llampec Mardin Goshad sempre és una garantia. Al minut 30, una ràpida acció individual seva va permetre al seu company Johan Edkvist marcar el 3 - 1 per al NADIANA.
  • 133 Minuto 33 (Gol por la derecha): Anton Poulsen va incrementar l'avantatge de NADIANA amb el 4 - 1 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 51 (Ocasión de contra por la derecha): Tots els jugadors del NADIANA sabien que si recuperaven la pilota, la podien enviar a en Mardin Goshad, perquè sempre sortia ràpid al contraatac per la dreta. Una bona mostra d'això es va veure al minut 51 però la rematada final no va ser digne d'un jugador de la seva categoria.
  • 233 Minuto 77 (Ocasión por la derecha): Al minut 77 va saltar una streaker al camp mostrant les seves parts íntimes. Poc després Hans-Jürgen Schmitz-Dahm de NADIANA va tenir una ocasió de gol flagrant aprofitant una badada de la defensa esquerra, però encara estava pensant en l'exhibicionista i es va fer un embolic. La defensa va resoldre el perill sense més problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 65 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Anton Poulsen de NADIANA amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Logic C.P.

Goles Goles

  • 135 Minuto 29 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Fent ús de la seva experiència, en Volker Fürstenbrook de Logic va demanar la pilota al central rival quan aquest no el mirava i, fruit de l'engany li va passar la pilota. No va tenir problemes per marcar el 2 - 1.