Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 631802270

Copa 631802270 Información oficial sobre el partido 631802270 en Hattrick

30.08.2018 02:00:00

Dribbling. Alineación oficial del equipo 'Dribbling.' en el partido 3 - 5 Arlequin la leyenda Alineación oficial del equipo 'Arlequin la leyenda' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 4 / 4
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
50 % Posesión 45' 50 %
46 % Posesión 90' 54 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14
Dribbling. Alineación oficial del equipo 'Dribbling.' en el partido 3 - 5 Arlequin la leyenda Alineación oficial del equipo 'Arlequin la leyenda' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
Dribbling. Alineación oficial del equipo 'Dribbling.' en el partido 2 - 5 Arlequin la leyenda Alineación oficial del equipo 'Arlequin la leyenda' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.96Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.67Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
14,7 % 1,7 % 83,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dribbling.

Goles Goles

  • 121 Minuto 9 (Gol por el centro): Al minut 9 els aficionats van embogir quan en Salvatore Da Vinci va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de DRB.
  • 119 Minuto 59 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip DRB va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Nello Scatolini va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 2 - 3.
  • 111 Minuto 78 (Gol por el centro): Al minut 78, Yiorgos Kotromagias va aconseguir l'empat després de rebre una passada pel centre de la defensa: 3 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 213 Minuto 60 (Ocasión por la derecha): Quan passaven 60 minuts, en Sebastian Schwermer no va arribar per centímetres a una centrada entre la defensa i el porter efectuada des de la dreta.
  • 201 Minuto 89 (Ocasión por el centro): Una bona ocasió de Nello Scatolini va estar a punt de reduir el desavantatge dels locals al minut 89 però el xut va sortir desviat a la dreta del porter.

Arlequin la leyenda

Goles Goles

  • 161 Minuto 17 (Gol por el centro): Arlequin van aconseguir igualar el partit a 1 - 1 al minut 17, quan Luis Tetamantti va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 170 Minuto 28 (Gol de falta): Luis Tetamantti va sorprendre l'equip local amb un pèssim llançament de lliure directe que, després d'un rebot que va despistar el porter, va anar a parar al fons de la xarxa al minut 28. 1 - 2 per a Arlequin.
  • 181 Minuto 50 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Luis Tetamantti de Arlequin l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 1 - 3 al minut 50 de partit.
  • 171 Minuto 82 (Gol por el centro): Amb 82 minuts jugats, Meint Janssen de Arlequin va penetrar pel mig i, amb molta calma, va posar els visitants per sobre en el marcador amb un 3 - 4.
  • 181 Minuto 88 (Gol por el centro): Al minut 88, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Güçlü Müştak va augmentar l'avantatge de Arlequin a 3 - 5 amb un xut ras arran de pal.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 30 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): João Francisco Vieira de Arlequin va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.