Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 626012073

Copa 626012073 Información oficial sobre el partido 626012073 en Hattrick

25.04.2018 12:30:00

Assbreaker Alineación oficial del equipo 'Assbreaker' en el partido 2 - 1 Atlético Cariseda Alineación oficial del equipo 'Atlético Cariseda' en el partido
2 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
1 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 140Goles de contra+de falta/Evento 240Ocasiones de contra+de falta 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
70 % Posesión 45' 30 %
70 % Posesión 90' 30 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13
Assbreaker Alineación oficial del equipo 'Assbreaker' en el partido 2 - 1 Atlético Cariseda Alineación oficial del equipo 'Atlético Cariseda' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Assbreaker Alineación oficial del equipo 'Assbreaker' en el partido 2 - 0 Atlético Cariseda Alineación oficial del equipo 'Atlético Cariseda' en el partido
Tiene un resultado normal 1.75Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.03Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Assbreaker

Goles Goles

  • 121 Minuto 6 (Gol por el centro): Al minut 6 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Eero Mannerkorpi ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, Ass es posava per davant 1 a 0.
  • 185 Minuto 72 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 72 minuts, el tirador de faltes del Ass va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en İnal Döner, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 2 - 0 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 33 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una falta a favor de Ass a l'esquerra de l'atac va ser centrada al punt de penal. Segons abans, la defensa va sortir corrents cap al mig del camp en grup per deixar en fora de joc als rivals. Per això, tot i que en İnal Döner va rematar prou bé, la jugada ja estava invalidada.
  • 215 Minuto 47 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Gràcies a la velocitat en què conduïa la pilota, en Martin Gustavsson va rebre molts aplaudiments. Al minut 47 però, una de les seves gambades va acabar amb un xut molt desviat des de la frontal de l'àrea.
  • 231 Minuto 63 (Ocasión por el centro): Genial va ser la jugada que van aconseguir els locals pel mig, de fet Brecht Leurs va estar a punt de sentenciar el partit al minut 63, però el seu xut es va estavellar a la base del pal dret abans d'acabar fora de porteria.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 38 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 38, Lenz Erne de Ass va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Atlético Cariseda

Goles Goles

  • 140 Minuto 83 (Gol de contra de falta): El porter de Atlético va rellançar la pilota ràpidament per poder contraatacar. Com que la defensa rival estava descol·locada, van aturar el joc amb una falta tàctica. L'àrbitre va xiular falta però no va treure cap targeta, tot i que era clara. De totes maneres, Erich Artner va xutar a la perfecció el tir lliure i va aconseguir el 2 - 1!