Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 362024622

Copa 362024622 Información oficial sobre el partido 362024622 en Hattrick

30.11.2011 09:30:00

Woodquarter Alineación oficial del equipo 'Woodquarter' en el partido 1 - 2 GLIMMER Alineación oficial del equipo 'GLIMMER' en el partido
1 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
55 % Posesión 45' 45 %
61 % Posesión 90' 39 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 12Nivel de táctica: 12
Woodquarter Alineación oficial del equipo 'Woodquarter' en el partido 1 - 2 GLIMMER Alineación oficial del equipo 'GLIMMER' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Woodquarter Alineación oficial del equipo 'Woodquarter' en el partido 2 - 1 GLIMMER Alineación oficial del equipo 'GLIMMER' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 1.68Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.16Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
54,5 % 19,6 % 26,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Woodquarter

Goles Goles

  • 112 Minuto 33 (Gol por la izquierda): Al minut 33, Dietmar Ortner va interceptar una passada i entrant per l'esquerra va empatar: 1 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 43 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Woodquarter va ser a punt de marcar al minut 43, quan el seu jugador Dietmar Ortner va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.
  • 211 Minuto 75 (Ocasión por el centro): Una bona jugada de Philipp Bari hauria d'haver estat gol al minut 75 si no hagués estat per la actuació destacada de la defensa central visitant.

GLIMMER

Goles Goles

  • 173 Minuto 20 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Torben Glombitza va poder marcar tot sol el 0 - 1.
  • 119 Minuto 43 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip GLIMMER va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Šimon Kredba va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 1 - 2.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 30 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Šimon Kredba de GLIMMER la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 510 Minuto 44 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Abed Pećanić de GLIMMER amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.